*****May you be happy, healthy, wealthy and peace of mind those who have been visiting to my blog.*****
.
*****သစ္ပင္အရိပ္ ေဆြမ်ိဳးရိပ္ႏွင္႔ မိရိပ္ဘရိပ္ ဆရာရိပ္ထက္ မင္းရိပ္သည္သာ ဆင္႔ဆင္႔သာ၏။ ထိုမွတစ္ျဖာ ျမတ္စြာေဟာၾကား တရားဆာယာ အရိပ္မွာကား လြန္စြာေအးျမ ခ်မ္းသာရ၍ မွီၾကခိုသူ မ်ားဗိုလ္လူတို႔ အပူခပ္သိမ္း ပ,ေပ်ာက္ျငိမ္း၏ ။*****

Sunday, December 4, 2011

အိႏၵိယနိဳင္ငံရိွ ပညာေတာ္သင္ရဟန္းေတာ္မ်ား အား သီတဂူဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး ထံမွ ပညာေတာ္သင္ဆု ေထာက္ပံ႔လွဴဒါန္း

             2,12,2011 ေန႔တြင္ အိႏၵိယ နိဳင္ငံ တကၠသိုလ္ အသီးသီးတြင္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶသာသနာေတာ္ၾကီး စည္ ပင္ျပန္႔ပါြးတိုးတက္ေအာင္ နိဳင္ငံတကာ အဆင္႔မီ ပညာရပ္မ်ားကို ဆည္းပူး သင္ၾကားေလ႔လာေတာ္ မူေနၾကေသာ ျမန္မာနိဳငံမွ ပညာေတာ္သင္ရဟန္းေတာ္မ်ားအား ကမၻာ႔သာသနာျပဳ သီတဂူဆရာေတာ္ ဘဒၵႏၱ ေဒါက္တာ ဥာဏိႆရ -မွ ပညာေရးအတြက္ အေထာက္အပံ႔ျဖစ္ေစျခင္းအလို႔ငွါ  တစ္ပါးလွ်င္ USD 100 $ ေထာက္ပံ႔လွဴဒါန္းခဲ႔ပါသည္။  
2011- 2012 ပညာသင္နဳစ္  အိႏၵိယနိဳင္ငံ တကၠသိုလ္ အသီးသီးတြင္ ပညာသင္ၾကားေနၾကေသာ ျမန္မာေက်ာင္းသား ရဟန္းေတာ္မ်ားစာရင္းမွာ
(၁)  မဂဓ တကၠသိုလ္  ၁၉၉  ပါး   (၂) ဆန္စကရစ္ တကၠသိုလ္ ၈၄ ပါး  (၃)B.H U တကၠသိုလ္  ၁၉ ပါး  (၄) နာလႏၵာ တကၠသိုလ္  ၉၄ ပါး  (၅)ဘုံေဘ တကၠသိုလ္ ၂၇ ပါး  (၆) ပုေနး တကၠသိုလ္ ၁၇ ပါး (၇) နာဂဇုန တကၠသိုလ္ ၁၈ ပါး ( ၈) နာဂပူ တကၠသိုလ္ ၂၀ ပါး  (၉) နာဂပူ (ေစာမယ ေကာလိပ္) ၁၅ပါး (၁၀) ေဒလီ တကၠသိုလ္ ၂၁ ပါး (၁၀) ပန္ဂ်ပ္ တကၠသိုလ္ ၄ ပါး (၁၁) မက္ဒရစ္ တကၠသိုလ္ ၈ ပါး  (၁၂) ဂ်မူး တကၠသိုလ္ ၁ ပါး (၁၃)  ကာလကတၱား တကၠသိုလ္ ၁ ပါး  (၁၄) ဟိုင္ဒရာဘတ္ တကၠသိုလ္ ၁ ပါး  ..စုစုေပါင္း   အိႏၵိယ နိဳင္ငံတြင္ ပညာသင္ၾကားေနၾကေသာ ျမန္မာ  passport ကိုင္ ေက်ာင္းသား ရဟန္းေတာ္ (၅၂၈ )ပါး ရိွပါသည္ ။  ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး၏ သာသနာျပဳ လုပ္ငန္းမ်ားနဳင္႔ သာသနာျပဳစိတ္ဓါတ္မ်ားကား Generation ရဟန္းေတာ္မ်ားအတြက္ အမွန္ပင္ အတု ယူဖြယ္ေကာင္းလွပါသည္။. ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ကိုယ္စိတ္ နဳစ္ျဖာက်န္းမာခ်မ္းသာျပီး သက္ေတာ္ရာေက်ာ္ရွည္ကာ သာသနာျပဳလုပ္ငန္းေတြ ေအာင္ျမင္ပါေစေၾကာင္း  ဆုေတာင္း ဆႏၵျပဳရင္း ... ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး ၏ ရဟန္းေတာ္မ်ားအေပၚ ၾကီးမားေသာ ေမတၱာေစတနာ ရိွပုံကို အမ်ားသဒၶါပြါးမ်ားပါေစျခင္း အက်ိဳးငွါ ဓမၼဒါန အျဖစ္ေရးသားတင္ျပအပ္ပါသည္။။။
As soon as we live, we must learn. As soon as we learn, we must live. ( Dr. Nanissara)2,12,2011..7:00 Pm
အရွင္ စႏၵိမာ (ဓမၼလရိပ္)

No comments:

Post a Comment